El Rey y la Reina recibieron anoche en una cena a 28 directores de escuelas secundarias en el castillo de Laeken para un fascinante debate sobre la educación de los adolescentes.
Koning Filip en Koningin Mathilde hebben 28 directeurs van middelbare scholen ontvangen voor een boeiend gesprek rond het onderwijs aan jongeren tijdens een diner in het Kasteel van Laken. Koningin Mathilde lijkt een eenvoudige zwarte jurk uit de kast te hebben gehaald, maar er valt wel wat over...
Si un genio me concediese tres deseos, uno de ellos sería poder entrar a Laeken y quemarle TODAS las corbatas a Philippe.
TODAS.
T
O
D
A
S
Ni una decente tiene que no sea de funeral o de uniforme, qué horror @Wurttem@HAAKON
Si un genio me concediese tres deseos, uno de ellos sería poder entrar a Laeken y quemarle TODAS las corbatas a Philippe.
TODAS.
T
O
D
A
S
Ni una decente tiene que no sea de funeral o de uniforme, qué horror @Wurttem@HAAKON
TODAS.
T
O
D
A
S